EXISTENŢA UNUI POPOR NU SE DISCUTĂ, EA SE AFIRMĂ

„...Într-o țară de slugi el a introdus onoarea. Și într-o turmă fără caractere, orgoliul. România era o Sahară populată. Cei aflați între cer și pământ n-aveau nici un conținut decât așteptarea. Cineva trebuia să vină ..."

miercuri, 8 februarie 2012

Andreea Paul Vass a ramas fara nas


Cand am auzit ca Andreea Paul Vass, fosta consiliera a ex-premierului Emil Boc pe teme economice este avansata in functia de ministresa a economiei, nu mi-a venit sa cred. M-am intrebat cum de este posibil ca acesta tupeista lipsita de bun simt sa ajunga intr-o functie atat de inalta. Evident ca mi-am dat si un raspuns. Este normal ca nepoata unei evreice sovietice, prietena la catarama cu Ana Pauker(nascuta Hanna Rabinsohn) sa avanseze fara nicio problema intr-un mediu politic corupt. Ca doar sovieticii au preluat din mers fraiele politicii romanesti dupa revolutia din decembrie 1989!

Dar ce sa vezi! Toapa blonda, zisa si proasta de fier, a luat teapa fiind in incompatibilitate sa-si exercite functia. Degeaba se sparge in figuri pe toate blogurile ca prietenii ei din politica si-ar fi dorit-o ministra economiei! Nimeni nu a vrut-o in aceasta functie. Oamenii stiu ce stiu. Acum va avea timp sa mai faca inca un copil si sa-l alapteze fara sa mai dea fuga acasa in pauzele de masa de la guvern.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu