EXISTENŢA UNUI POPOR NU SE DISCUTĂ, EA SE AFIRMĂ

„...Într-o țară de slugi el a introdus onoarea. Și într-o turmă fără caractere, orgoliul. România era o Sahară populată. Cei aflați între cer și pământ n-aveau nici un conținut decât așteptarea. Cineva trebuia să vină ..."

sâmbătă, 11 februarie 2012

ACTA - Orasul Piatra Neamt s-a alaturat seriei de proteste ce au avut loc in lumea intreaga


A trecut si mult anuntatul protest impotriva ACTA. Cand am ajuns in jurul orei 17 in fata Teatrului Tineretului din Piatra Neamt erau deja prezenti vreo 20 de tineri, dintre care 10 purtau masti din hartie. Isi zic “Anonimii” si nu vor sa le fie recunoscute chipurile. La vederea noastra acestia au inceput sa susoteasca intre ei. Ne-am alaturat lor si parea ca suntem de aceeasi parte a baricadei. In scurt timp numarul participantilor s-a dublat, deasemenea si numarul tinerilor mascati. Noi am fost doar 4 camarazi din 10 cati se anuntasera. Era groaznic de frig. Anonimii au scandat civilizat lozinci impotriva ACTA pana in momentul in care un grup de oameni care duhneau a trascau s-au infiltrat printre noi. De atunci s-a rupt filmul. Unul dintre acestia i-a indemnat sa se indeparteze de noi, cei de la Noua Dreapta.
-Haideti sus pe scari, cine este apolitic! zise cel care conducea grupusculul celor innecati in aburii alcoolului.
-Hai sa-i lasam pe astia de la Noua Dreapta singuri, sa vada lumea cati sunt!

Nu stiu de unde a dedus conducatorul alcoolicilor anonimi ca Noua Dreapta ar avea ceva de-a face cu politica, toata lumea stiind ca este un ong, dar nici nu m-am omorat sa-i explic cine suntem. Sunt convins ca stia, de vreme ce strigase cu putin timp in urma, huooo legionarii!
Asa ca am stat deoparte, la baza scarilor, cu 4 drapele tricolore, dealtfel singurele din grupul de manifestanti anti-ACTA si cele doua pancarte. Toata tarasenia a durat doua ore, dupa care anonimii au plecat care incotro. Mi-a parut rau ca nu am legat nicio prietenie cu acestia. Mi-ar fi placut sa schimb doua vorbe cu ei, dar nu a fost posibil din cauza unui ins care i-a manipulat intr-un mare fel.
Implicarea Organizatiei Noua Dreapta in protestul anti-ACTA:
1.S-au lipit afise in tot orasul
2.Ne-am prezentat la manifestare cu 2 pancarte si 4 drapele tricolore.
Nu mai are rost sa spun ca s-au scandat si lozinci anti-guvernamentale ori anti-prezidentiale la indemnul unor indivizi care nu aveau nicio treaba cu protestul nostru impotriva ACTA.
Sunt bucuros ca orasul in care locuiesc s-a alaturat seriei de proteste ce s-au desfasurat pe tot mapamondul. Reamintesc tuturor ca ratificarea ACTA in Romania, sub aceasta formula, va avea loc in luna iunie a acestui an. Sper din suflet sa nu se intample asta, iar drepturile si libertatile noastre scrise in Constitutia Romaniei sa fie respectate. Nu am nevoie de inca un “Big Brother” care sa-mi monitorizeze tot ceea ce lucrez la calculator pentru ca am deja unul care imi asculta telefoanele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu