EXISTENŢA UNUI POPOR NU SE DISCUTĂ, EA SE AFIRMĂ

„...Într-o țară de slugi el a introdus onoarea. Și într-o turmă fără caractere, orgoliul. România era o Sahară populată. Cei aflați între cer și pământ n-aveau nici un conținut decât așteptarea. Cineva trebuia să vină ..."

luni, 17 februarie 2014

Gaze de sist in rauri si fantani!!? - Multi, da` prosti!

Ieri am fost intr-un sat izolat dintr-o comuna nemteana, undeva la marginea unei paduri. Am stat de vorba cu satenii si le-am explicat cum sta treaba cu asa-zisele gaze de sist. Iata o frantura dintr-o discutie pe care am avut-o cu un grup de 5-6 localnici:
Eu:
Aveti tarusi in curtile d-voastra?
Taranul 1:
"Da, e plin! Is peste tot.
Taranul 2:
"Si la mine sunt tarusi!"
Eu:
De ce i-ati lasat pe sclavii celor de la "Prospectiuni SA" sa va calce proprietatile?
Taranul 3:
"Da` cine i-o vazut, ca eram la biserica si cand m-am intors acasa am gasit ogorul plin de bete. Aveau si niste banderole albastre din plastic".
Taranul 4:
"Intra in curtile noastre ca hotii!" Nevasta-mea o pus mana pe telefon si l-o sunat pe politai, dar i-o spus sa stea linistita ca "baietii" fac niste masuratori. Cica vor sa construiasca un releu!"
Taranul 5:
"Nu bre, n-auzi ca astia cauta gaze?"
Taranul 6:
"Si la mine o pus astia un tarus chiar la fantana! Cred ca e plina de gaz! Sub izvor e o punga de gaz".

Dupa ce le-am aratat care este de fapt situatia si la ce manipulari si diversiuni sunt supusi, au inteles cum sta treaba cu "gazele de sist".
Dupa ce le-am explicat ca de fapt se urmareste dinamitarea tuturor izvoarelor subterane(din care se alimenteaza si fantanile) si de suprafata si ca vor ramane fara apa in fantani si fara agricultura, iar in viitor vor fi nevoiti sa cumpere fiecare strop de apa de la retelele stradale, oamenii satului mi-au multumit. Si-au dat seama ca prea miroase a minciuna gogonata partea asta cu gazele de sist. Au inteles ca apa inseamna viata, iar viata inseamna viitor. Viitorul copiilor nostri. De fapt e vorba despre viitorul Romaniei. I-am convins cu foarte mare usurinta, ca de fapt se urmareste dinamitarea tuturor paraurilor si raurilor si nicidecum cautarea gazelor de sist sau naturale.
Pentru ca am avut mare succes in a convinge oamenii satului sa fie vigilenti si pentru ca i-am informat corect, acestia avand incredere in mine, duminica viitoare voi fi din nou pe drumuri si ma voi deplasa intr-un alt loc izolat, uitat de lume.
Jidanii moderni lucreaza cu metode de dezinformare moderne, iar eu is chitit sa le dau peste bot. Razboiul modern e specialitatea mea si sunt pregatit sa-i fac fata. Sunt cu o secunda in fata tuturor dusmanilor Romaniei.

In fotografia de mai jos se pot observa cativa dintre tarusii pe care i-am gasit chiar in albia paraului Valea Alba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu