EXISTENŢA UNUI POPOR NU SE DISCUTĂ, EA SE AFIRMĂ

„...Părinţii şi strămoşii noştri au luptat veacuri de-a rândul pentru drepturile naturale ale naţiunii române. Desconsiderând interesele lor personale, înfruntând necazuri, insulte, pericole şi vijelii, membrii Comitetului partidului nostru naţional, cu fruntea ridicată, au mers tot înainte spre ţinta libertăţii noastre naţionale. Demni urmaşi ai lor, voim să trăim şi, dacă va pretinde soarta, să şi murim în serviciul cauzei poporului nostru. Prin osânde grele, persecutări, asupriri, nu ne vor înfrica puternicii zilei! Dar ne vom învăţa că numai prin fapte organizate şi rezistenţă va putea învinge cauza românilor!..."

Campania de dat MUIE politicienilor români

sâmbătă, 5 februarie 2011

Uniunea ragaliilor sau a plantelor?

Partidele politice din Romania devin tot mai plictisitoare. Astazi s-a consfintit uniunea evreiasca-tiganeasca de sorginte ruseasca, zisa si social-liberala, adica mai pe intelesul tuturor romanilor un fel de PDL-2. Cica ei sunt opozitia din Romania! Sanchi, mi-am zis! Cine pe cine prosteste aceasta constructie politica cu vechi increngaturi staliniste? Vizibil emotionat, tov. Antonescu Crin a parafat acesta uniune indepartand orice urma de indoiala a oricarui posibil simpatizant al liberalismului, ca acest partid ar reprezenta valorile de dreapta. Cine mai credea cu adevarat in valorile de dreapta, s-a lins pe bot astazi. Coalitia lichelelor, informatorilor, santajistilor, hotilor, coruptilor, si mincinosilor afirma ca vor face front comun impotriva PDL-istilor israeliti, o alta adunatura de scuipati formata tot din PNL-isti si democrati. Stim deja cu totii, ca atat PSD, cat si PNL ori PC au fost la masa bogatilor in anii din urma, urmarindu-si propriile interese de clan. Imbogatirea membrilor de partid fiind in acele vremuri prioritate nationala. Nimic nou sub soare! Am inteles cu totii strategia clanurilor politice si deja ne-a luat cu plictis. Se spune ca in lumea politica inventata de evrei, ar exista putere si opozitie. Nu ne mai poate prosti nimeni ca exista in momentul de fata o contrapunere politica. Toti sunt o apa si-un pamant si nu urmaresc altceva decat cum sa se imbogateasca pe carca tarii asteia, ceea ce ma face sa-mi aduc aminte de cuvintele marelui Constantin Tanase: "Vin ai nostri, pleaca-ai nostri, noi ramanem tot ca prostii". Apropo de Tanase! Iata ce mai spunea in: Nimic nou sub soare

Ne-am trezit din hibernare
Si-am strigat cât am putut:
Sus Cutare! Jos Cutare!
Si cu asta ce-am făcut?

Am dorit, cu mic, cu mare,
Si-am luptat, cum am stiut,
S-avem nouă guvernare,
Si cu asta ce-am făcut?

Ca mai bine să ne fie,
Ne-a crescut salariul brut,
Dar trăim în săracie,
Si cu asta ce-am făcut?

Ia coruptia amploare,
Cum nicicând nu s-a văzut,
Scoatem totul la vânzare,
Si cu asta ce-am făcut?

Pentru-a câstiga o pâine,
Multi o iau de la-nceput,
Rătăcesc prin tări străine,
Si cu asta ce-am făcut?

Traversăm ani grei cu crize,
Leul iar a decăzut,
Cresc întruna taxe-accize,
Si cu asta ce-am făcut?

Totul este ca-nainte,
De belele n-am trecut,
Se trag sforile, se minte,
Si cu asta ce-am făcut?

Se urzesc pe-ascuns vendete,
Cum nicicând nu s-a văzut,
łara-i plină de vedete,
Si cu asta ce-am făcut?

Pleacă-ai nostri, vin ai nostri!
E sloganul cunoscut;
Iarăsi am votat ca prostii,
Si cu asta ce-am făcut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu