EXISTENŢA UNUI POPOR NU SE DISCUTĂ, EA SE AFIRMĂ

„...Într-o țară de slugi el a introdus onoarea. Și într-o turmă fără caractere, orgoliul. România era o Sahară populată. Cei aflați între cer și pământ n-aveau nici un conținut decât așteptarea. Cineva trebuia să vină ..."

sâmbătă, 5 februarie 2011

Uniunea ragaliilor sau a plantelor?

Partidele politice din Romania devin tot mai plictisitoare. Astazi s-a consfintit uniunea evreiasca-tiganeasca de sorginte ruseasca, zisa si social-liberala, adica mai pe intelesul tuturor romanilor un fel de PDL-2. Cica ei sunt opozitia din Romania! Sanchi, mi-am zis! Cine pe cine prosteste aceasta constructie politica cu vechi increngaturi staliniste? Vizibil emotionat, tov. Antonescu Crin a parafat acesta uniune indepartand orice urma de indoiala a oricarui posibil simpatizant al liberalismului, ca acest partid ar reprezenta valorile de dreapta. Cine mai credea cu adevarat in valorile de dreapta, s-a lins pe bot astazi. Coalitia lichelelor, informatorilor, santajistilor, hotilor, coruptilor, si mincinosilor afirma ca vor face front comun impotriva PDL-istilor israeliti, o alta adunatura de scuipati formata tot din PNL-isti si democrati. Stim deja cu totii, ca atat PSD, cat si PNL ori PC au fost la masa bogatilor in anii din urma, urmarindu-si propriile interese de clan. Imbogatirea membrilor de partid fiind in acele vremuri prioritate nationala. Nimic nou sub soare! Am inteles cu totii strategia clanurilor politice si deja ne-a luat cu plictis. Se spune ca in lumea politica inventata de evrei, ar exista putere si opozitie. Nu ne mai poate prosti nimeni ca exista in momentul de fata o contrapunere politica. Toti sunt o apa si-un pamant si nu urmaresc altceva decat cum sa se imbogateasca pe carca tarii asteia, ceea ce ma face sa-mi aduc aminte de cuvintele marelui Constantin Tanase: "Vin ai nostri, pleaca-ai nostri, noi ramanem tot ca prostii". Apropo de Tanase! Iata ce mai spunea in: Nimic nou sub soare

Ne-am trezit din hibernare
Si-am strigat cât am putut:
Sus Cutare! Jos Cutare!
Si cu asta ce-am făcut?

Am dorit, cu mic, cu mare,
Si-am luptat, cum am stiut,
S-avem nouă guvernare,
Si cu asta ce-am făcut?

Ca mai bine să ne fie,
Ne-a crescut salariul brut,
Dar trăim în săracie,
Si cu asta ce-am făcut?

Ia coruptia amploare,
Cum nicicând nu s-a văzut,
Scoatem totul la vânzare,
Si cu asta ce-am făcut?

Pentru-a câstiga o pâine,
Multi o iau de la-nceput,
Rătăcesc prin tări străine,
Si cu asta ce-am făcut?

Traversăm ani grei cu crize,
Leul iar a decăzut,
Cresc întruna taxe-accize,
Si cu asta ce-am făcut?

Totul este ca-nainte,
De belele n-am trecut,
Se trag sforile, se minte,
Si cu asta ce-am făcut?

Se urzesc pe-ascuns vendete,
Cum nicicând nu s-a văzut,
łara-i plină de vedete,
Si cu asta ce-am făcut?

Pleacă-ai nostri, vin ai nostri!
E sloganul cunoscut;
Iarăsi am votat ca prostii,
Si cu asta ce-am făcut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu