EXISTENŢA UNUI POPOR NU SE DISCUTĂ, EA SE AFIRMĂ

„...Într-o țară de slugi el a introdus onoarea. Și într-o turmă fără caractere, orgoliul. România era o Sahară populată. Cei aflați între cer și pământ n-aveau nici un conținut decât așteptarea. Cineva trebuia să vină ..."

sâmbătă, 25 octombrie 2014

Ponta, ti-a sunat ceasul?

Breaking News! News Alert! Soc de soc! Minune!!! Icoanele stradale cu Sf. Ponta lacrimeaza!!? Fotografie surprinsa in Pinalty Land.
Astazi am fost la piata, la ceva cumparaturi de sezon. Piata plina de marfa, dar goala de cumparatori. Samsari ioc. Ba`, da unde s-a dus toata lumea? mi-am spus. Cand colo, peste Cuiejdi, in dreptul sediului militiei carduri de oameni mergeau in genunchi sa vada minunea. Aveau fetele tranchilizate de uimire. Era o aglomeratie de abia am reusit sa prind un cadru cu aparatul de fotografiat. O pelerina, dupa ce imi facu loc, imi spune: "maica, tot inainte era mai bine!"
Indicatorul rutier, bata-l vina! Nu-l observasem din cauza aglomeratiei. Am luat-o pe acolo, ca era mai liber.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu