EXISTENŢA UNUI POPOR NU SE DISCUTĂ, EA SE AFIRMĂ

„...Într-o țară de slugi el a introdus onoarea. Și într-o turmă fără caractere, orgoliul. România era o Sahară populată. Cei aflați între cer și pământ n-aveau nici un conținut decât așteptarea. Cineva trebuia să vină ..."

joi, 2 iunie 2016

Votați Hoții

Giratoriul de la Pietricica, Piatra Neamț

Ne mai despart câteva zile până la marea vrăjeală electorală. Un grup minuscul de securiști locali(acoperiți), ce își trag seva din KGB și se dau politicieni de ochii lumii, însă toți știm că sunt niște golani de sistem, participă la jocul de-a democrația, o alba-neagra inventată în zorii anilor '90, o păcăleală ordinară cu un rol absolut simbolic.

Au deja în desagă voturile morților, fiind încă din start câștigătorii tuturor locurilor de pe podium. Își certifică hoțiile îndemnând electoratul să voteze. Orice, pe oricine, numai să iasă din casă.

În urmă cu 4 ani, după campania mea "Votați Hoții!", județul Neamț s-a situat pe locul 6 din coada clasamentului. Cam 1 din 10 alegători nu a mai avut chef să participe la mascarada electorală, ceea ce denotă că prin ținutul ăsta aflat la poalele Ceahlăului locuiesc oameni inteligenți.

Misiunea mea va fi îndeplinită dacă în acest an ne vom găsi tot la coada clasamentului, dar pe un "onorabil" loc 4.

Votezi, ăștia te iau de prost!
Nu votezi, ești isteț!

Votezi, te lași folosit și ești în jocul lor!
Nu votezi, băieții fac spume!

Votezi, le certifici hoțiile!
Nu votezi, îți vezi de treaba ta și arăți că ești inteligent!

Vrei să votezi, că ești "cetățean responsabil", dar îți anulezi votul, nu rezolvi nimic. Găștile te vor prezent la urne. Ca tine sunt 10% . Când se va trage linie, băieții vor bate monedă pe prezența electoratului.

Votezi, nu votezi golanii te vor umple de taxe și impozite! Avem peste 600, cele mai multe din UE.

3 ore a stat parcată bicla mea acolo. Am lăsat-o la soare de la orele 11.00 la 14.00, timp în care m-am plimbat prin oraș cu al meu tricou "România Stat Mafiot!" Am rupt gura târgului și sunt cel mai iubit din oraș. Toată lumea discută cu mine.

Mâine o să am același scenariu până ce misiunea va fi îndeplinită.

Nu Vota!
Fii inteligent, că țara geme de deștepți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu