EXISTENŢA UNUI POPOR NU SE DISCUTĂ, EA SE AFIRMĂ

„...Într-o țară de slugi el a introdus onoarea. Și într-o turmă fără caractere, orgoliul. România era o Sahară populată. Cei aflați între cer și pământ n-aveau nici un conținut decât așteptarea. Cineva trebuia să vină ..."

vineri, 4 septembrie 2015

Romania Stat Mafiot!

Gata! Am terminat si cea de-a 3-a editie a protestului meu civic, ROMANIA STAT MAFIOT ! Inițiată in urma cu 3 ani actiunea mea a prins foarte bine, locuitorii orasului de sub Pietricica fiind incantati. Demersul meu civic a fost aplaudat in mod special de "stranieri", de oamenii reveniti intr-o binemeritata vacanta pe meleagurile natale din cele 4 colturi ale mapamondului. Bietii oameni aflati intr-un permanent exil economic, asta din cauza politicienilor care de 25 de ani s-au ocupat doar de distrugerea locurilor de munca, au ajuns sa revina in tara in care s-au nascut doar in concediu. Trist, dar adevarat!

Genul acesta de protest, pe bicicleta, cu pancarta, e un concept nou unic in Romania. Asa ceva o sa vedeti  in luna august al fiecarui an doar la Piatra Neamt. Asta o sa se intample pana cand situatia din Romania va fi una normala. Sunt pionier in acest gen de protest. Am gasit un mod inedit de a arata tuturor ce cred despre ceea ce se intampla in tara mea. Nu are rost sa mai insir motivele. Le cunoasteti.

Bilant luna august 2015:  
Mai bine de 1.000 de km parcursi.
Peste 1.000 de ore in trafic.
Cel putin 1.000 de autoturisme/zi au trecut pe langa mine.
Cam 2.000 de oameni/zi au remarcat pancarta de pe bicicleta mea.

In jur de 15-20 de oameni/zi m-au filmat/fotografiat.
Cu cel putin 10 oameni am interactionat verbal(pareri, frustrari, schimburi de idei).
E-mailuri de incurajare, telefoane, cuvinte frumoase, aprecieri samd.

Totul a fost la superlativ. Nimeni nu a fost deranjat de forma mea de protest. A meritat efortul si pot spune fara falsa modestie ca ma autodeclar voluntarul lunii august al orasului Piatra Neamt, cu cel mai ridicat spirit civic.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu