EXISTENŢA UNUI POPOR NU SE DISCUTĂ, EA SE AFIRMĂ

„...Într-o țară de slugi el a introdus onoarea. Și într-o turmă fără caractere, orgoliul. România era o Sahară populată. Cei aflați între cer și pământ n-aveau nici un conținut decât așteptarea. Cineva trebuia să vină ..."

duminică, 25 noiembrie 2012

VOTATI HOTII ! - Bilantul celor 10 zile de protest care s-au scurs pana acum


A X-a zi de protest impotriva sistemului mafiot din Piatra Neamt s-a incheiat cu succes. M-am gandit sa schitez pentru prietenii mei care imi rasfoiesc blogul, ce-i drept in graba, un bilant din care se poate observa ca munca mea nu a fost in zadar. Priviti aici:
Peste - 30 de ore petrecute in strada
200 de Km parcursi pe bicicleta
10.000 de automobilisti m-au remarcat in trafic
30.000 de nemteni au aflat de protestul meu
100 de nemteni(soferi si pietoni) m-au incurajat si au relationat cu mine
500 de soferi m-au claxonat admirativ, adica in limbajul celor care folosesc facebook, am primit peste 500 de like-uri.

In fiecare zi am fost prezent in strada intre 3 si 4 ore. Intr-o ora parcurgeam cam 7 kilometri. Fluxul de autovehicule care treceau pe langa mine a fost in jur de 350-400/ora. 20% dintre soferi mi-au dat un like(claxon). Cel putin 1.000 de oameni/ora m-au vazut. Cu 3-4 indivizi/ora am interactionat.

Cifrele pe care le-am prezentat aici sunt cele minime, insa ele pot fi mult mai mari. Am colindat orasul intre orele 12.00-16.00, atunci cand oamenii isi luau copii de la scoala, camin sau gradinita ori veneau de la serviciu. Sambata si dumica am patrulat prin dreptul bisericilor si a supermarketurilor. De exemplu astazi am oprit bicicleta pentru 5 minute la intrarea in parcarea Kaufland, intre orele 13.40-13.45. Au intrat 30 de masini cu cel putin doi oameni in ele care mi-au citit pancarta: ”VOTATI HOTII!”

De ce fac asta?

1. Lipsa de alternativa politica
Nu avem pe cine vota si nu putem sa mai fim pacaliti. Toti politicienii locului sunt o apa si-un pamant. La televizor se cearta de ochii lumii, iar pe la spate isi dau mana si fura. Nimic nu s-a schimbat de 23 de ani. Din acest punct de vedere suntem exact ca pe timpul comunistilor cand nu aveam ce vota. Candidatii ARD-USL-PRM-PPDD sunt aceleasi lepre comuniste avide de bani publici.

2. Traiesc, deci exist si am inteles ce-i aia democratie
Am lasat deoparte fandoseala si blazarea si ma folosesc de toate avantajele democratiei. Am si drepturi, nu numai obligatii. Mi-am ales o forma de protest care, sper, nu deranjeaza pe nimeni. Sunt o persoana activa si nu-mi place ceea ce vad in lumea politica. Pe mine nu poate sa ma pacaleasca nimeni si nu am cazut in capcana mafiei securisto-comuniste ce a inventat un pseudo-razboi politic.
Din toate studiile rezulta ca in acesta sunt antrenati cam 8-10% dintre alegatori. De ce sa participam la aceasta piesa de teatru ieftin si sa nu ne vedem linistiti de treaba, atata timp cat nu avem o optiune politica reala? De ce intotdeauna sa votam raul cel mai mic? De ce sa acceptam pacaleala asta?

3. Sa nu credem toate diversiunile presei locale

“Romani, daca nu participati la vot, pierdeti! Se vor folosi altii de votul vostru.” Asa tipa toata mass-media. Fals. Totul este o mare minciuna, ca oricum la deschiderea urnelor de vot, membrii comisiei isi impart maculatura cum vor. Cum credeti ca a iesit Laszlo Tokes parlamentar european? Cu 1.200 de voturi culese din judetul Vaslui, acolo unde la recensamant nimeni nu s-a declarat de etnie maghiara? Golaneala cat vezi cu ochii.
Atata timp cat la recensamant a reiesit ca exista doar 16 milioane de alegatori, iar sistemul tipa in gura mare ca am fi 19 milioane si-un pic, nu vom avea alegeri corecte, deci participarea noastra la scrutinul electoral este degeaba.

4. Cel mai important punct

Mafia din Romania nu este interesata nici de procentele obtinute de catre cei de la ARD care cica o ard cu dreapta pe scena, nici de sutimile facute de USL-asi si nici de centimile scoase de ciorile lui NIRO(Nicolae Dumitru, tigan, omul SIE-Basescu si adevaratul sponsor al lui Dan Diaconescu, patronul complexului Europa din Bucuresti)-PPDD, ci de scorul participantilor la vot. Cu cat sunt mai multi votanti, cu atat e mai bine pentru ei. O sa vedeti in primul rand ca politicienii, cot la cot cu televiziunile si presa locala de mucava, se vor lauda cu rata participarii oamenilor la vot. Asta-i intereseaza cel mai mult pentru a se justifica in fata Europei si a lumii intregi si a-si mentine continuitatea.

La ultimele alegeri parlamentare ce au avut loc in anul 2008 rata de participare a fost de 39%. Sper ca votantii sa inteleaga pe ce lume traiesc si ca niste baieti destepti se folosesc oricum de votul lor. De ce sa votam si sa nu stam acasa? De ce sa participam voit la o mare cacealma politica? Ce castigam daca participam la vot? Cu ce ne alegem?
Cica, daca nu participam la vot va iesi partidul x sau y. Ei si? Nu tot ei sunt?

Ca reprezentant a unei parti din societatea civila am gasit o forma inedita de a protesta. Fac asta cu un singur scop: scaderea numarului de participanti la vot. Imi doresc ca orasul(judetul) din care fac parte sa aiba una dintre cele mai scazute rate de participare a electoratului la vot. Sa fim si noi ca etnicii maghiari, ca timisorenii si ca bucurestenii care, se stie, au cei mai putini participanti la vot. Ei au inteles pe ce lume traiesc. Noi!!?
O sa va demonstrez ca un singur om(eu) poate schimba un oras intreg.
Maine voi protesta din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu