EXISTENŢA UNUI POPOR NU SE DISCUTĂ, EA SE AFIRMĂ

„...Într-o țară de slugi el a introdus onoarea. Și într-o turmă fără caractere, orgoliul. România era o Sahară populată. Cei aflați între cer și pământ n-aveau nici un conținut decât așteptarea. Cineva trebuia să vină ..."

marți, 5 iunie 2012

Piatra Neamt - Votati hotii

 

Se apropie alegerile locale, iar politicienii nemteni se pregatesc sa ajunga la ciolan. Toti sunt chititi doar pe hotii si migratie politica. Azi sunt portocalii, maine verzi, poimaine rosii samd. Cum nu-i suport de nicio culoare am zis sa fac un mic experiment ca sa vad ce reactie au locuitorii orasului fata de politicienii nostri. Mi-am dat jos bicicleta din pod, am sters-o de praf, mi-am confectionat o pancarta pe care am ancorat-o foarte bine de portbagaj, am scris un text de impact si am purces spre oras. De cand am iesit pe poarta casei toate autoturismele m-au claxonat, aratand prin acest gest ca posesorii acestora sunt de acord cu ceea ce scria pe bucata mea de placaj din spatele bicicletei. Soferii incetineau si ma felicitau. Ba chiar vreo trei s-au oferit sa-mi faca cinste cu cate o bere. N-am avut timp de palavre, pentru ca in departare se zareau norii de ploaie. Asa ca n-am avut ocazia sa-mi arat dezgustul fata de actuala clasa politica decat pret de o ora. A fost formidabil. Am fost vedeta orasului Piatra Neamt pentru o zi. Abia astept sa vina ziua de maine s-o mai fac o data. Daca astazi am fost vazut de cel putin 1.000 de oameni, maine sper sa ma remarce inca pe atatia. Poate voi avea parte de o zi insorita in ciuda meteorologilor de la tv care imi spun ca va ploua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu