EXISTENŢA UNUI POPOR NU SE DISCUTĂ, EA SE AFIRMĂ

„...Într-o țară de slugi el a introdus onoarea. Și într-o turmă fără caractere, orgoliul. România era o Sahară populată. Cei aflați între cer și pământ n-aveau nici un conținut decât așteptarea. Cineva trebuia să vină ..."

duminică, 23 ianuarie 2011

Aniversarea celor 161 ani de la nasterea lui Mihai Eminescu - 15 Ianuarie 2010 - Noua Dreapta Bacau

Dupa ce camarazii din orasul Bacau m-au rugat sa aniversam cei 161 ani de la nasterea lui Mihai Eminescu, iata-ma prezent in orasul lui Bacovia. Dimineata pe la ora 10, impreuna cu cei 30 de camarazi care ma asteptau nerabdatori, am purces din fata Casei de Cultura Vasile Alecsandri pana in parcul Cancicov, in ceea ce s-a numit Marsul Mihai Eminescu. Pe drumul parcurs prin oras, s-au strigat lozincile: "Basarabia Pamant Romanesc"! "Basarabia e Romania"!, "Romania Mare in Vechile Hotare"! si s-a cantat:"UN GAND MA CHINUIE CAND PESTE PRUT PRIVESC SI N-AM SA UIT VREODATA CAT AM SA TRAIESC, DOAR O TARA AM SI DE-A ASTA O IUBESC, BASARABIA PAMANT ROMANESC"! "ACELASI SANGE, ACEEASI TARA, ROMANI AM FOST CU TOTI ODINIOARA"(bis!!!)! Soferii masinilor ce treceau pe langa noi claxonau de bucurie, trecatorii bacauani aplaudau, totul a fost la superlativ si inima tuturor ni s-a umplut de bucurie. Cele 6-7 fete din grupul nostru au distribuit fluturasi aniversari oamenilor. In sfarsit, am ajuns la Eminescu, ce ne astepta in Parcul Cancicov, pe un soclu plin de mazgalituri si graffitti-uri. Interesant e ca autoritatile inculte ale orasului Bacau, ce se afla sub patronajul Partidului Liberal-Stalinist, nu au facut nimic pentru pastrarea curateniei acestui bust. Sa le fie rusine! Oricum, le multumesc camarazilor bacauani ca au avut aceasta initiativa. Felicitari!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu