EXISTENŢA UNUI POPOR NU SE DISCUTĂ, EA SE AFIRMĂ

„...Într-o țară de slugi el a introdus onoarea. Și într-o turmă fără caractere, orgoliul. România era o Sahară populată. Cei aflați între cer și pământ n-aveau nici un conținut decât așteptarea. Cineva trebuia să vină ..."

miercuri, 9 octombrie 2013

Piatra Neamț - "Moldovenii" iși fac de cap




Autoturismul din aceste imagini aparține unui “moldovean” ce deține o tarabă in piața centrală a orașului Piatra Neamț, pripășit in urbea mea odată cu evenimentele din decembrie 1989. Știți că in mai toate orașele țării, dar in mod special in cele ale Moldovei, autoritățile locale au amenajat locuri speciale in care cetățenii veniți de dincolo de Prut(ruși și ucrainieni), așa-numiții moldoveni, iși desfac diferitele produse(alcool și țigări de contrabandă). Intr-una din zilele acestei toamne mă aflam in piață, la cumpărături. Când am ieșit din incinta pieții indreptându-mă spre parcare, ce-mi văzură ochii? Panglica Sf.Gheorghe flutura ca nesimțita cocoțată pe antena mașinii impricinatului.

 
Pentru cine nu cunoaște acest simbol, aflați de la mine că reprezintă victoria bolșevicilor asupra fasciștilor români. Așa suntem cunoscuți in istoria lor. Dacă veți avea ocazia să călătoriți in R.Moldova o să găsiți omniprezentă panglica Sf.Gheorghe.    



Drept urmare, am luat un cuțit și am tăiat panglica de pe antena rusoiului, deratizând situatia.
 O descriere detaliată despre panglica Sf.Gheorghe aici: http://www.timpul.md/articol/confuzia-creata-de-panglica-sf--gheorghe-22673.html

Un comentariu: