EXISTENŢA UNUI POPOR NU SE DISCUTĂ, EA SE AFIRMĂ

„...Într-o țară de slugi el a introdus onoarea. Și într-o turmă fără caractere, orgoliul. România era o Sahară populată. Cei aflați între cer și pământ n-aveau nici un conținut decât așteptarea. Cineva trebuia să vină ..."

miercuri, 21 noiembrie 2012

Mafia din orasul Piatra Neamt a inceput sa isi bage scobitori in ochi

 
Posted by Picasa

Piatra Neamt, miercuri 21 noiembrie 2012, a VI-a zi de protest impotriva mafiei interlope locale compusa din politicieni, fosti nomenclaturisti-comunisti, securisti de mana a paispea si cateva ciori de umplutura provenite din casatoriile mixte romano-tiganesti.

In acest moment nu mai exista niciun panou electoral care sa nu fie inscriptionat cu sloganul: “VOTATI MAFIA !” Ca si in zilele trecute am colindat orasul in lung si-n lat calare pe bicicleta. Claxoane, felicitari, discutii cu oamenii la bordura si alte alea. Oamenii sunt foarte nemultumiti de starea actuala a tarii si mi-au aprobat protestul. Spuneau ca toti politicienii sunt niste hoti indiferent de culoarea lor politica si ca i-ar impusca cu prima ocazie. S-au adunat multe frustrari in bietii alegatori! I-am indemnat sa stea acasa, ca si asa votam degeaba. PDL, USL, PP-DD, PRM tot aia e! Le-am spus ca nu conteaza ce partid castiga alegerile, ci banii pe care mafiotii-i primesc de la centru si-i impart intre ei. Partidele sunt create de amorul artei si asta doar pentru a se justifica asa-zisa democratie. Sistemul securisto-comunist a avut grija sa reconstruiasca acel partid unic intocmai ca-n vremurile trecute. Ce-i drept, nu se mai numeste PCR, dar asta nu inseamna ca metehnele nu sunt aceleasi. Spagi, pile, relatii si alte minuni de genul acesta. 

 Astazi am avut prima confruntare cu un nene trecut binisor de 70 de ani care m-a apostrofat: “ baiete, cine ti-a dat voie sa mazgalesti aici?” Eram pe undeva prin zona pietei Bistrita. Pesemne ca nu i-a placut mesajul pe care l-am inscriptionat pe unul dintre multele panouri electorale goale! “Nene, asa imi exprim in mod democratic nemultumirea fata de actuala stare de lucruri in care ne aflam cu totii, iar eu asa inteleg sa protestez si daca vrei sa stii, desenez panoul rezervat UDMR-ului! Doar n-ai vrea sa vezi pe acest panou inscrisuri in limba maghiara?” Lumea s-a uitat la noi ca la urs. Dupa ce am terminat discutia cu acel mosulica care avea o problema cu pasiunea mea pentru pictura murala, oamenii din piata au inceput sa rada si m-au incurajat sa-mi continui activitatea. Batranelul recalcitrant cu mutra de activist si-a luat coada intre picioare si s-a strecurat prin multime ca soricelul prin faina si putin a lipsit sa nu si-o ia in freza. 

Si tot astazi am enervat si o ciuta securista, un individ ce conducea un bolid de vreo 60 de mii de euro(Tuareg) NT-01-RCM, ce nu mai incapea pe strazile orasului. L-a deranjat mesajul de pe pancarta mea claxonandu-ma insistent, doar-doar voi urca bicicleta pe trotuar. Plasa. L-am salutat la fel cum procedez cu toti cei care ma claxoneaza admirativ, doar ca in cazul lui i-am intins degetul mijlociu. Sper sa fi observat gestul meu prin oglinda retrovizoare! Stiu ca omul face parte din mafia locala, ca detine hotelul Central, ca e sclavul lui Hrebenciuc si ca este securist. 
Am avut o super zi! A fost minunat si am reusit sa-i enervez pe mafiotii locali. Maine o voi lua de la capat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu