EXISTENŢA UNUI POPOR NU SE DISCUTĂ, EA SE AFIRMĂ

„...Părinţii şi strămoşii noştri au luptat veacuri de-a rândul pentru drepturile naturale ale naţiunii române. Desconsiderând interesele lor personale, înfruntând necazuri, insulte, pericole şi vijelii, membrii Comitetului partidului nostru naţional, cu fruntea ridicată, au mers tot înainte spre ţinta libertăţii noastre naţionale. Demni urmaşi ai lor, voim să trăim şi, dacă va pretinde soarta, să şi murim în serviciul cauzei poporului nostru. Prin osânde grele, persecutări, asupriri, nu ne vor înfrica puternicii zilei! Dar ne vom învăţa că numai prin fapte organizate şi rezistenţă va putea învinge cauza românilor!..."

Campania de dat MUIE politicienilor români

joi, 4 octombrie 2012

Romania fara comunisti - scenariu din viitor

Dimineata, pe la 10. Suna telefonul. “D-le Tuburlui, nu vreti sa candidati la Senat, din partea partidului nostru?” Pentru cateva momente am ramas in cumpana, iar prin ochii mei s-a derulat foarte repede un film din viitor, unde ma vedeam la tribuna Parlamentului cu doua AKM-uri in maini, din acelea cu incarcatoare triple, de juma` de metru. Peste tot era plin de sange si mirosea puternic a praf de
 pusca. PDL-isti, USL-isti, PP-DD-isti si UNPR-isti erau claie peste gramada, plini de sange, rugandu-ma sa-i crut si sa nu-i impusc. MRU, Pavelescu, Neamtu si cu Papahagi erau in genunchi si isi faceau sfanta cruce tipand in gura mare sa-i iert, ca sunt de dreapta. Ponta si Crin se taraiau prin sange cu capetele sparte, cautand un culoar de scapare. I-am executat pe toti, fara sa clipesc, fara nicio remuscare. Nimeni nu a scapat. 464 de gloante am terminat din 465. Mi-am mai lasat unul pentru zile negre. Afara lumea ma aclama si ma aplauda. “D-le Tuburlui, sunteti salvatorul nostru. In sfarsit s-a facut dreptate. Ne-ati scapat de comunisti. Sunteti eroul nostru.” Am fost scos din Parlament pe brate, in ritmul muzicii celor de la Parazitii. Cheloo a venit spre mine, mi-a aratat svastica de pe spinare, m-a salutat legionareste si mi-a spus: “Mihai, mai avem de ucis jumatate din populatia Romaniei.”

“D-le Tuburlui, ce spuneti, sunteti de acord sa candidati?” M-am trezit brusc, iar interlocutorul meu de la capatul celalalt al telefonului mi-a spus sa-i dau un raspuns cat mai urgent.

Ce ma sfatuiti sa fac? Daca o sa mi se indeplineasca visul? E o vorba care spune cam asa: ai grija ce-ti doresti, ca s-ar putea sa ti se intample.

Un comentariu:

  1. Este o decizie strict personala . Deci v-a trebuii sa meditezi mult ! Dar orice vei face , Romania trebuie sa fie adevarata prioritate ...

    RăspundețiȘtergere