EXISTENŢA UNUI POPOR NU SE DISCUTĂ, EA SE AFIRMĂ

„...Într-o țară de slugi el a introdus onoarea. Și într-o turmă fără caractere, orgoliul. România era o Sahară populată. Cei aflați între cer și pământ n-aveau nici un conținut decât așteptarea. Cineva trebuia să vină ..."

sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Actiunea de tip kamikaze a Organizatiei Noua Dreapta Neamt desfasurata in sanul USL-istilor

Am fost aseara in centrul orasului unde locuiesc de mai bine de 3 decenii. Mi-am sunat cativa prieteni care activeaza in organizatia din care fac parte si i-am convins sa iasa din case. M-am inarmat cu cateva steaguri tricolore, o pancarta pe care o confectionasem inca din prima seara de proteste, portavocea si bannerul care a facut foarte mare valva printre protestatarii USL-isti. Cand am ajuns in fata Teatrului Tineretului erau prezente vreo 10 persoane mai varstnice. “Duceti-va repede la sediul PDL, ca acolo sunt toti!" zise un mosulica. N-am marsat la indemnul acestuia si ne-am vazut de treaba noastra. Noi eram pentru inceput, doar 3 oameni. Am desfasurat bannerul, iar cativa curiosi l-au citit si ne-au acuzat ca suntem de-ai lui Diaconescu. M-am amuzat teribil vazand cat de prost informati sunt cei care ne studiau mesajul de pe banner si mi-am spus in gand ca bietul Diaconescu cu tot OTV-ul sau, nu va avea nicio sansa sa reuseasca in politica, cel putin aici, la Piatra Neamt. Un alt curios care a citit mai bine mesajul de pe banner m-a intrebat daca Noua Dreapta este partid. I-am raspuns ca este un ong ce militeaza pentru Dumnezeu, Neam si Tara, recomandandu-i sa se informeze mai in amanunt de pe site-ul nostru. In scurt timp au aparut si ceilalti prieteni de-ai mei si astfel numarul nostru de sustinatori s-a triplat.

La un moment dat s-au auzit strigate, ragete, sunete de talangi si de trompete. Erau aproximativ 130-150 de persoane foarte vocale ce strigau diferite lozinci impotriva lui Basescu si a Guvernului Romaniei. S-au apropiat de noi, au citit mesajul de pe banner si au plecat nervosi, murmurand cuvinte numai de ei stiute. Nu le-a convenit faptul ca Noua Dreapta era prezenta la proteste. S-au dezis repede de noi facand un grup separat de-al nostru. Oricum, le-am dat tuturor peste nas cu bannerul nostru de 4 m care si-a facut treaba din plin. Au inteles in sfarsit si USL-istii ca nu sunt singuri pe lume, ca exista si alte pareri si opinii in societatea civila si ca nu detin controlul complet asupra ei.

Vazand ca suntem in inferioritate numerica, am luat-o la pas printre protestatarii USL sa identific ceva tineret pe care sa-l atrag de partea mea. Stiu ca in astfel de situatii, tinerii sunt foarte usor de manipulat. Mi-am zis ca decat sa-i invarta USL-isti pe degete, mai bine sa-i ametesc eu un pic. Am gasit un grup de 8-10 flacai cu care am intrat in discutii. Baieti, sunteti din galerie? am intrebat eu. Unul dintre ei raspunde ca da, altul ca nu. Haideti cu noi astia din Noua Dreapta sa protestam impreuna, impotriva tuturor! Nu a durat mult pana i-am convins, astfel ca grupul nostru in scurt timp ajunsese sa reprezinte din punct de vedere numeric cam 13% din masa de manifestanti USL-isti. 13 % au facut diferenta scandand lozinci impotriva tuturor partidelor politice si nu doar a celor aflate la guvernare.

USL-istii, cand au vazut ca grupul nostru devine mult mai vocal ca al lor, au inceput sa ne huiduie. Astia ai mei, au inceput sa strige si mai tare. Mi-am spus in sine, sunt genial!!! Merit medalia de onoare!

Deodata, ma trage de mana un vecin de-al meu din cartier care imi spune in soapta sa am grija de mine pentru ca cei din grupul USL vor sa mi-o coaca, sugerandu-mi sa nu mai scandez lozincile de pana acum. Omul meu stia ce stia, asa ca, dintr-o data s-au apropiat de noi 3-4 pusti de 16-18 ani cu fetele abia vizibile din pricina fularelor. Mi-am dat foarte repede seama ca fusesera trimisi de cineva sa ne provoace. Mai avusesem experiente de acest gen si stiam cum sa reactionez. Unul dintre ei s-a adresat unui tip din grupul pe care abia il racolasem spunandu-i:”Hai ba, fraiere! Esti cu nazistii astia? Tu nu stii cine sunt cei de la Noua Dreapta? Nu stii ca sunt extremisti? Hai sa le spargem fetele! Noi suntem anahisti si ne bagam p..a in Noua Dreapta!” Atata le-a trebuit astora pe care-i convinsesem sa scandeze alaturi de mine. Cum izbutisem eu sa-i manipulez pe cei 8-10 tineri aflati in grupul celor din USL, asa reusisera si anarhistii sa-mi distruga grupul abia format. Am apucat sa ne contram in lozinci cu USL-istii doar pentru doua ceasuri, de la orele 17 la 19 cand toata manifestatia s-a spart din cauza celor 3-4 diversionisti, asa-zisi anarhisti. Incet, incet, de unde la inceput erau 150 de persoane la protest, acum mai ramasesem doar noi cei din Noua Dreapta, grupul de 8-10 tineri manipulabili si cei 3-4 anarhisti. Restul disparusera ca fumul. Am fost agresati verbal si era cat pe-aci sa ne confruntam fizic. Degeaba am incercat sa le explic ca nu suntem nazisti sau extremisti si ca toate acestea sunt inventate de o mass-media potrivnica noua, incercand sa le explic ca extremisti sunt cei din Parlament ori din Guvern care prin legile prost facute fac in asa fel incat sa extermine poporul roman. Mi-am racit gura de pomana incercand sa-i conving de faptul ca intre nazism si legionarism sunt diferente foarte mari si ca cei care habar n-au pe ce lume traiesc fac o confuzie cel putin de ordin doctrinar. Mi-am pus in aplicare toate tehnicile mele de negociator pe care le aprofundasem din tot felul de manuale de specialiatate, dar degeaba. Cu prostii nu negociezi nimic. E bine ca in astfel de situatii neprevazute, atunci cand cu vorba buna nu reusesti sa aplanezi un posibil conflict, sa folosesti alte metode. Asa ca, ne-am retras usurel din peisaj si am luat-o mintenas spre casele noastre, gandindu-ne deja la strategia pe care o vom aplica maine.

Concluzie

Mi-e dor de prima zi de manifestatii cand erau prezente in strada doar 40 de persoane care protestau din cauza saraciei. Totul era curat si foarte civilizat. Erau oameni din toate categoriile sociale. Ne spuneam ofurile si pasurile, impartasindu-ne din experientele noastre de viata. Din pacate, dupa o saptamana, lozincile noastre strigate impotriva saraciei au fost confiscate, inventandu-se altele contra lui Basescu sau a guvernului. Totul a fost politizat de catre cei din USL incat sunt cuprins de o scarba maxima. Se invart pe degete sume foarte mari de bani de catre unii interlopi ce simpatizeaza cu una din formatiunile politice ale asa-numitei opozitii. Am zarit printre demonstrantii din fata Teatrului Tineretului din Piatra Neamt foarte multe fete de oameni adusi din mediul rural, platiti cu cate 50 de ron sa zbiere doar un singur tip de lozinci, incercand astfel sa manipuleze strada si sa o convinga ca doar cei din PDL ar fi vinovati de saracia lucie in care traim cu totii.

Revenind la ce s-a intamplat aseara, pentru mine a fost un punct castigat in fata celor care se cred stapani pe destinele tuturor romanilor. Ne-am facut treaba foarte bine cu mesajul afisat pe banner si nu am raspuns provocarilor venite din partea pustilor controlati de structurile din MAI. Anarhisti, pe naiba! Unul dintre membrii nostri, l-a recunoscut pe un fost coleg de scoala, fiu de politai. Membrii Noii Drepte au fost foarte dezamagiti ca nu au stat mai mult in strada si ca manifestarea a durat foarte putin. Eu, dimpotriva, am privit partea plina a paharului pentru ca viata este mult mai frumoasa asa.

PS.1: am citit in presa on-line ca ar fi fost in strada 400 de manifestanti ai USL. Cifra este exagerata si va spun cu mana pe inima ca nu am vazut mai mult de 150 de oameni.

PS.2: am inteles ca si camarazii din orasul Iasi au intampinat aceleasi probleme.

Un comentariu:

  1. Buna Mihai ! Atunci cand iti spuneam caci doar poporul cu propria mentalitate "rea si subreda" este principalul vinovat de tot ce se intampla in Romania,m-ai "apostrofat"... Imi spuneai,ca tot timpul dam vina pe popor,fara ca noi sa facem mare lucru ptr.el.Dar ce putem face ptr.o gloata de oi"pierdute" in negura timpului ??? Sau cel putin in ultimii 22 de ani ...Solutia ???

    RăspundețiȘtergere