EXISTENŢA UNUI POPOR NU SE DISCUTĂ, EA SE AFIRMĂ

„...Într-o țară de slugi el a introdus onoarea. Și într-o turmă fără caractere, orgoliul. România era o Sahară populată. Cei aflați între cer și pământ n-aveau nici un conținut decât așteptarea. Cineva trebuia să vină ..."

luni, 28 februarie 2011

Mesaj catre sefii politiei judetului Iasi

Ieri am avut sedinta lunara cu reprezentantii organizatiei Noua Dreapta din judetele Neamt, Bacau, Iasi, Suceava si Botosani. Nu este niciun secret pentru nimeni ca o data pe luna ne intalnim la Clubul CFR din Iasi, acolo unde de fiecare data inchiriem o sala de sedinte ca sa putem sta linistiti de vorba. Bani de inchiriat un sediu al nostru nu avem pentru ca 90% din membrii si simpatizantii nostri sunt elevi si studenti. Cu salariile din Romania nu ne permitem deocamdata sa intretinem un sediu asa ca am ales alte variante mai putin costisitoare. Am ajuns la Iasi pe la ora 10. Baietii ma asteptau infrigurati in fata cladirii. Ne-am salutat camaradereste si i-am spus lui Silviu sa intre in club ca sa vorbeasca cu administratorul acestuia pentru o sala de sedinte. Zis si facut. Cand a revenit Silviu, mi-a spus: fii atent Mihai, ce–a zis administratorul! Ce-a zis? Pai spunea ca imediat dupa data de 24 ianuarie atunci cand am fost cu totii prezenti la Iasi unde am serbat Ziua Unirii, au venit doi politisti si l-au interogat pe administratorul acestui club, intimidandu-l. Politistii au intrebat de noi. Foarte bine, raspund! Inseamna ca suntem vedete! Poate ne simpatizeaza! Poate vor sa devina membri! Poate vor sa ne sponsorizeze! Cine stie! Cica i-ar fi interesat cati suntem prezenti la sedintele noastre lunare, daca participa alaturi de noi si personalitati publice ale orasului, ce se discuta, ce cantam si alte intrebari ciudate. Politistii ieseni i-ar fi spus administratorului cladirii ca asa au primit ordin de sus. De unde…de sus! De la PSD ori PDL? In loc ca slujitorii legii sa se preocupe de hotiile politicienilor ieseni, se intereseaza de membrii si simpatizantii organizatiei Noua Dreapta!!! Ciudat! Foarte ciudat! Nu stiam ca sunt platiti pentru a se interesa de noi! Inseamna ca deja organizatia Noua Dreapta a devenit un real pericol pentru anumiti mafioti locali. Nu-i rau, deloc! Stai sa vezi ce s-o intampla cand vom fonda Partidul Nationalist! Sa vezi atunci cum politicienii-infractori vor pune institutiile statului la treaba!

Am scris aceasta mica intamplare pentru a arata sefilor politiei Iasi, cu ce se ocupa angajatii lor. Sunt convins ca habar n-au si sunt la fel de sigur ca politistii care s-au interesat de noi au si alti sefi, mult mai mari, politici. Asta-i tara in care traim! Au trecut mai bine de 20 de ani de la eliberarea de sub jugul comunist, dar nu se cunoaste! Aceleasi practici, aceleasi metehne…!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu