EXISTENŢA UNUI POPOR NU SE DISCUTĂ, EA SE AFIRMĂ

„...Într-o țară de slugi el a introdus onoarea. Și într-o turmă fără caractere, orgoliul. România era o Sahară populată. Cei aflați între cer și pământ n-aveau nici un conținut decât așteptarea. Cineva trebuia să vină ..."

duminică, 16 ianuarie 2011

10 -16 ianuarie, saptamana Mihai Eminescu




Iata ca s-a incheiat saptamana pe care am intitulat-o sugestiv, Mihai Eminescu. M-am abtinut de la alte postari despre o groaza de stiri negative(gripa noua “aparuta” la Iasi, protestul cadrelor militare aflate in rezerva, returnari de TVA in valoare de 60 milione de euro catre ''clienti politici'' constanteni, samd). Am lasat toate acestea la o parte, chiar daca ma furnicau buricele degetelor si eram cat pe ce sa invierbant tastatura computerului. Sunt multumit de acest demers si chiar fericit ca postarile de pe blogul meu au fost vizualizate de foarte multi oameni, ceea ce denota ca toti sunt avizi de cunoastere a adevarului despre viata si moartea lui Mihai Eminescu. Adevarul este ca lumina ce intototdeauna invinge fortele intunericului si ale minciunii, iar oamenii de aceeasi factura cu mine, iubitori de credinta si de Dumnezeu, il vor cauta. Nimeni nu doreste sa traiasca in minciuna si intuneric. Mihai Eminescu a fost si este inca intruchiparea adevarului si stim cu totii ca a luptat pana in ultimile clipe ale vietii pentru promovarea acestuia, indiferent de consecinte. Exemplul sau este lupta noastra. Stiu ca am repetat de prea multe ori cuvantul adevar, dar traind intr-o lume plina de minciuna si de impostura mi-e imposibil sa-mi expun altfel gandurile. Ma bucur ca am reusit sa captez atentia catorva sute de cititori in aceasta saptamana si ca am participat la o actiune de informare. A fost un apel la neuitare pe care l-am construit cum am stiut mai bine. Romania incepe cu Eminescu, iar romanii trebuie sa cunoasca acest lucru. Este o vorba care spune ca: "cei care au privilegiul de a sti, au datoria de a actiona!" Exact asa am procedat. Eminescu nu trebuie complicat in cuvinte si fraze neintelese pe care sa le desluseasca doar cativa “intelectuali” lipsiti de intelect. Nu! El trebuie cunoscut intocmai cum era. Un om simplu care a spus intotdeauna lucrurilor pe nume, fara menajamente, care a luptat pentru patura mai saraca a populatiei si reintregirea neamului romanesc, care a deschis ochii romanilor prin scrierile sale critice la adresa politicienilor hulpavi si care a murit demn, cantand “Desteapta-te romane!”. Mihai Eminescu este unul din multele modele romanesti pe care tinerii din ziua de azi il pot urma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu