EXISTENŢA UNUI POPOR NU SE DISCUTĂ, EA SE AFIRMĂ

„...Părinţii şi strămoşii noştri au luptat veacuri de-a rândul pentru drepturile naturale ale naţiunii române. Desconsiderând interesele lor personale, înfruntând necazuri, insulte, pericole şi vijelii, membrii Comitetului partidului nostru naţional, cu fruntea ridicată, au mers tot înainte spre ţinta libertăţii noastre naţionale. Demni urmaşi ai lor, voim să trăim şi, dacă va pretinde soarta, să şi murim în serviciul cauzei poporului nostru. Prin osânde grele, persecutări, asupriri, nu ne vor înfrica puternicii zilei! Dar ne vom învăţa că numai prin fapte organizate şi rezistenţă va putea învinge cauza românilor!..."

Campania de dat MUIE politicienilor români

luni, 1 noiembrie 2010

De ce cad MIG-urile, romane ?

Am ales acest titlu pentru a da un raspuns romanilor platitori de taxe si impozite. Incepand cu data de astazi, Romania mai are 47 de MIG-uri operationale, asta dupa ce pana mai ieri avea 48 de bucati. Caderea unui MIG a devenit ceva banal pentru Romania. Cand stirea asta a aparut astazi in jurul orelor 13-14 nu a mai mirat pe nimeni. Dupa "accidentul" din luna iulie a acestui an de la Tuzla, in care 11 persoane au murit pe loc, iar o altă persoană a decedat ulterior în urma rănilor suferite, astazi am mai pierdut 2 militari de elita. Daca prabusirea voita a unui avion militar Antonov, in vara acestui an, probabil cel mai grav accident ce a avut loc pe un aerodrom din România, a fost o facatura a unui idiot ce a alimentat rezervorul cu niscavai apa in loc de kerosen, accidentul de astazi este opera unei cardasii dintre o firma israeliana si un anumit clan politic neocomunist. Prabusirea inca a unui avion MiG 21 Lancer readuce in actualitate o problema pe care de mai bine de 17 ani nimeni nu reuseste sa o explice. Este vorba de un contract de modernizare a unui numar de 110 avioane, aparate la care trebuia sa renuntam odata cu accederea noastra la blocul militar NATO. In anul 1993, statul roman a incheiat un contract care a fost continuat de patru ministri ai apararii, Nicolae Spiroiu, Gheorghe Tinca, Sorin Frunzaverde si Ioan Mircea Pascu cu o firma israeliana. La 23 mai 1993 a fost semnat acest contract, prin care Elbit Systems din Haifa, Israel, se obliga sa modernizeze 110 avioane MiG 21. Contractul era facut prin firma Aerostar Bacau, dar beneficiarul modernizarii era aviatia militara. Cele 110 avioane ar fi trebuit sa fie gata in anul 1997, iar pretul contractului era de 332 milioane dolari. Surse din aviatia militara sustin ca modernizarea MIG-urilor, punctul de plecare al impunerii Elbit in Romania a fost un succes, dar parerea armatei romane este contrazisa de o alta structura. Iata ce scria SRI intr-o nota inaintata Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie : "SRI considera ca acest contract este de fapt o subminare a economiei nationale". Interesant, nu? Dar cine sa-i bage in seama pe astia? Partidul aflat la putere? Nu o sa vedem asta cat timp vom trai pe acest pamant! Extrag din acelasi dosar inaintat de catre SRI acestui parchet: "SRI a monitorizat derularea acestei afaceri. Dosarul a stat la Parchetul Curtii de Apel Bacau, dar pentru ca in dosar sunt vehiculate elemente militare, procurorii civili si-au declinat competenta. Notele SRI contrazic flagrant afirmatiile lucratorilor din aviatie. Informatiile culese de ofiterii operativi spun ca in program au intrat, pana la sfarsitul anului 2000, doar 84 de avioane, din care doar 47 mai sunt operationale. Conform surselor din acest serviciu, prin modul in care a fost derulat contractul, a fost afectata 40 la suta din flotila de avioane supersonice a Romaniei. De asemenea, costul colaborarii cu Elbit ar fi fost majorat cu aproximativ 50 de milioane de dolari fata de suma stipulata initial in contractul din 1993. Principala problema sesizata de ofiterii operativi specializati in probleme economice este aceea ca Aerostar a fost o firma de nivel mondial, care putea sta pe picioarele ei, dar acum este dependenta de Elbit. SRI nu face incadrari la Codul Penal, dar cere o verificare atenta a modului in care Elbit a patruns pe piata romaneasca". Sa mai spuna cineva ca cei din SRI nu exista si ca nu monitorizeaza tot ce misca prin tara asta! E clar ca cineva din aceasta structura de informatii a beneficiat de ceva "cascaval" din partea jidanasilor din desert. Ca asa e la noi in Romania! Dupa caderea MIG-ului de astazi, sa vezi dezbateri intre clanurile politice aflate in Parlamentul Romaniei pentru achizitionarea celebrelor harburi americanesti F16, fabricate ca si MIG-urile in anii `60, unde deja se vehiculeaza o suma de ordinul miliardelor de dolari. Bani ce se vor arunca iarasi pe fereastra din cauza unor interese obscure. De ce Romania trebuie musai sa importe niste rable aduse de peste ocean si nu avioane produse in Franta, Suedia ori mai stiu eu ce tara din Europa, numai cei de la putere stiu. Oricum, un lucru este sigur. MIG-urile vor pica in continuare pentru ca au fost "modernizate" de evrei. De ce oare? De ce guvernele ce s-au perindat in anii de dupa decembrie `89 nu au achizitionat niste avioane nou-noute de la Grippen sau Eurofighter? Raspuns corect: Pentru ca astazi, tara noastra este o colonie evreiasca. O colonie din care niste baieti destepti fac o groaza de bani pe carca noastra, ucigand cu buna stiinta pilotii de elita ai Romaniei. Shalom!

2 comentarii:

  1. Bravo Mihai,foarte bune comentariile facute de tine aici,de aceea sper ca ele sa aiba un efect pozitiv an randuriile populatiei.Cat despre coloniile tiganesti si jidanesti ar trebuii spus ca natiunea romana se afla an mare pericol.

    RăspundețiȘtergere