EXISTENŢA UNUI POPOR NU SE DISCUTĂ, EA SE AFIRMĂ

„...Într-o țară de slugi el a introdus onoarea. Și într-o turmă fără caractere, orgoliul. România era o Sahară populată. Cei aflați între cer și pământ n-aveau nici un conținut decât așteptarea. Cineva trebuia să vină ..."

sâmbătă, 16 octombrie 2010

Show-Tv PSD sau cum arata imoralitatea politica la tv

Pe la orele amiezii m-am inarmat cu o felie de lamaie pe care am mestecat-o cu sarg si mi-am facut curaj sa ating telecomanda televizorului. S-a deschis televizorul. Titlu mare cat ecranul: "Pe ordinea de zi figureaza modificarea statutului partidului si aprobarea unui nou program de guvernare". Aaaa!!! PSD!!! Ma buseste rasul! Mai traiesc si astia??? Credeam ca toata tara e pedelizata!!! Pe moment mi-au venit in minte toate faradelegile acestora cat au fost la guvernare. Dupa ce ca toate partidele(clanurile) politice sunt o apa si un pamant, astazi are loc Congresul extraordinar al PSD la Sala Palatului. Chiar ma intrebam cat costa inchirierea acestei sali? Banuiesc ca tot celebra matusa Tamara sare cu banul la interval. La televizor totul este scaldat intr-o mare rosie plina de pete negre. Printre acestea l-am remarcat pe Adrian (Tiganica) Nastase, spargatorul de gasti[(n(b)uci] psd-iste ce era in mare verva. Probabil ca purtatorii de sortulet platiti din bani publici i-au dat girul in a-si reface imaginea publica destul de sifonata. Va aduceti aminte de acest individ, cu siguranta. In timpul acestuia masoneria romana a devenit printr-o hotarare a guvernului o asociatie de utilitate publica. Adica mai pe intelesul dumneavoastra o fundatie guvernamentala ce traieste din taxele si impozitele romanilor. Sincer, sunt revoltat ca acestia imi sustrag banii pe care-i donez statului roman, dar in acelasi timp sunt fericit ca si masoneria s-a tiganizat. O alta afacere a guvernului condus de catre Nastase a fost vanzarea Petromului si BCR-ului pe doi lei unor "austrieci", de fapt unor concerne transnationale rusesti. La acest congres a fost prezenta si pata neagra a istoriei romanesti, tatucul KGB-ist Ion Ilici (Tiganica) Iliescu, var primar cu fostul rege al tiganilor Cioaba, proaspat evadat din azilul de batrani si scos de la naftalina, dispus sa elucubreze despre viitorul stangist-ateist al Romaniei. Desigur, va aduceti aminte cu ce s-a ocupat acest cadavru politic. Stiti ca a continuat politicile lui Ceausescu de tiganizare a tarii. Le-a donat acestora Tezaurul Romaniei si i-a introdus ori mentinut in toate structurile de informatii indiferent de abilitatile acestora in domeniu. Pe altii i-a propulsat chiar si in politica. De mineriade nu mai are rost sa amintesc pentru ca atunci au inceput romanii sa emigreze in masa. Sa-l lasam pe Ilici si sa trecem la “El Grande Comandante” Victor Ponta, presedintele Partidului Comunist, scuze(!!!) PSD-ist. Dupa parerea mea, un cocalar politic ce si-a abandonat familia pentru a se casatori cu o fatuca care intre timp a ajuns europarlamentar PSD. Am dat doar trei exemple din sanul cartelului politic PSD-ist, trei exemple de indivizi certati cu moralitatea. Imi pare rau ca astazi mi-am pierdut o ora din viata privind aceiasi oameni de care m-am saturat pana peste cap. Intrunirea pesedeilor mi-a adus aminte de ultimul congres al lui Ceausescu ce s-a desfasurat in acelasi loc, sub aceiasi cupola, cu aceleasi culori si oameni politici. Nu s-a schimbat nimic! Au ramas ei cu ei si noi cu noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu