EXISTENŢA UNUI POPOR NU SE DISCUTĂ, EA SE AFIRMĂ

„...Într-o țară de slugi el a introdus onoarea. Și într-o turmă fără caractere, orgoliul. România era o Sahară populată. Cei aflați între cer și pământ n-aveau nici un conținut decât așteptarea. Cineva trebuia să vină ..."

miercuri, 27 octombrie 2010

“Razboi” intre clanurile masonice, astazi in Templul Masonic zis si Parlamentul Romaniei

Clanurile masonice si-au dat intalnire in templul Masonic numit si Parlamentul Romaniei. lojile rusesti s-au facut ca se cearta. Emanatia KGB-ista a anilor `90, aflata in fruntea tarii s-a intalnit pentru o mica sueta cominternista pentru a mai delecta prostimea romana cu o motiune de urgenta medicala. Ca orice fraier roman am deschis aparatul de radio sa-i aud pe neocomunisti facandu-se ca se cearta. Din pacate, de nervi, astazi am scapat si de aparatul meu de radio pe care il cumparasem de la un magazin de electrocasnice in urma cu 6 ani. Atunci am aniversat eliminarea PSD-ului de la putere prin achizitionarea acestui receptor radio. I-am facut vant pe geam cand tovarasul doctor in drept constitutional Emil Boc, a inceput sa delireze in Parlamentul Romaniei. Munceam in atelierul meu de mobila, cand pe Radio Romania Actualitati se transmitea sedinta din plenul parlamentului. Prima data a vorbit un tanar neocomunist Dan Sova, de la PSD, pe care l-am ascultat cu atentie. Pe urma a urmat premierul Boc. Un cor de injuraturi si fluieraturi s-au facut auzite din gura celor de pe langa mine. N-am mai auzit in viata mea atatea blesteme si cuvinte obscene in micutul meu atelier! Cand a inceput acest Boc sa debiteze tot felul de minciuni, m-am razbunat pe radioul meu si astfel am scapat de el aruncandu-l pe geam. Cainele meu, aflat prin curte, a ridicat piciorul si s-a usurat pe el. Prim-ministrul actual, spunea ca Romania se indreapta catre o crestere economica, ca somajul este in scadere, ca salariile nesimtite au fost eliminate, ca exporturile tarii sunt in crestere. Hai sictir, mai Boc! Pentru mine esti un floc(scuze, dar nu m-am putut abtine!!!)! Acest monument al prostiei, fost cadru de nadejde in tineretul utecist al regimului comunist, mentiona ca si alte tari cum ar fi Letonia ori Marea Britanie au taiat salariile si ca asta e modul perfect de reformare a statului. Mi-a crescut pulsul la 18 cand am auzit asemenea ineptii. Idiotul asta de premier roman in loc sa se uite la sudul Dunarii, la bulgari, care sunt mai aproape de noi, bate campii aiurea in tramvai. Guvernul bulgar nu a imprumutat 20 de miliarde de euro de la FMI, BM, CE si nici nu a scazut salariile bugetarilor. De asemenea, bulgarii nu au gazul nostru metan si nici petrolul pe care neocomunistii transpartinici l-au instrainat rusilor printr-o facatura OMV-ista austriaca. Au un pic de turism vara pe litoralul Marii Negre si cam atat. Si totusi bulgarii cum pot, iar noi, prin reprezentatii nostri numiti uninominal la conducerea tarii, nu putem! Vreau sa va reamintesc de ce Romania este in colaps. Anul 2008, alegeri parlamentare. Tara duduia. Lumea se umplea de autoturisme cumparate in leasing, frigidere, plasme si alte acareturi casnice luate doar cu buletinul. Bancile imprumutau populatia Romaniei in draci. Evident ca banii erau doar virtuali. Firmele prosperau si vindeau toata productia. Ceilalti din lumea intreaga deja simteau criza economica datorita falimentarii unor banci din cartelele masonice mondiale. Peste tot, prin Statele Unite ale Americii, prin Europa, guvernele luau masuri anticriza. In Romania, Basescu ne asigura ca aici nu e nicio criza si ca pe noi nu ne va lovi acest flagel. Gresit! Anul 2009. Criza profunda in Statele de peste ocean si prin cele de pe langa noi. In Romania au loc un alt rand de alegeri, de data asta cele eroparlamentare si prezidentiale. Stiti ce au facut in acest timp politicienii din PDL si PSD? Aceasta coalitie dezastruoasa ce fiinta inca in anul 2009, a imprumutat din bancile straine ce au filiale in tara noastra vreo 30 de miliarde de euro cu dobanzi foarte mari. Asta ca sa arate poporului cat sunt de destepti! S-a furat din banii astia ca in codru. Camarila transpartinica a beneficiat de bani imprumutati de la bancile ce abia asteptau acest lucru. Ministerele, primariile, agentiile guvernamentale, toate au imprumutat bani din banci. Urmarea? O cunoasteti si voi! Vine anul 2010, an cand s-au mai imprumutat alte 20 de miliarde de euro(centura de siguranta oferita prostimii de Basescu) ce au luat calea bancilor “salvatoare”. Banci care au avut un rol determinant in favorizarea acestei crize. Si cand te gandesti ca Boc vrea sa reformeze statul roman, te buseste rasul. Dupa ce ca el l-a distrus, acum vrea sa-l reformeze cu ajutorul romanilor. A uitat de “pomenile electorale” date in anul 2009 camarilei sale! A uitat de patinoarele ce au costat 12.000.000 de euro si de loganurile politiei de 70.000 de euro. Nu o mai lungesc, vreau doar sa-i transmit premierului roman multa sanatate si urmatorul indemn pe care va rog sa il comunicati: “Du-te dracului, bai Boc, impreuna cu toata clasa ta politica de neocomunisti mincinosi si de masoni jegosi! Muriti!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu