EXISTENŢA UNUI POPOR NU SE DISCUTĂ, EA SE AFIRMĂ

„...Într-o țară de slugi el a introdus onoarea. Și într-o turmă fără caractere, orgoliul. România era o Sahară populată. Cei aflați între cer și pământ n-aveau nici un conținut decât așteptarea. Cineva trebuia să vină ..."

luni, 10 mai 2010

9 Mai, Ziua Independentei la Iasi.

Pentru ca aveam o cerere depusa la Prefectura Iasi prin care Noua Dreapta isi manifesta intentia de a participa la ceremonia organizata de catre autoritatile iesene in Piata Independentei, am zis sa ne facem frate cu dracu` si sa participam alaturi de politicienii corupti la acest eveniment. Deobicei, ma delimitam de astfel de actiuni organizate de catre autoritatile platite din bani publici, dar mi-am calcat pe inima si iata-ma prezent alaturi de 15 camarazi in Iasi sa aducem un omagiu eroilor care si-au dat viata pentru ca tara noastra sa fie unita, mare si independenta. Manifestarile desfasurate in Piata Independentei au inceput cu un ceremonial militar urmat de unul religios. La final s-au depus coroane de flori la Statuia Independentei. Iesenii nu s-au aratat interesati de manifestarile organizate cu ocazia zilei de 9 Mai. Pentru prima data dupa 1990 la defilarea organizata in Piata Independentei au fost prezente extrem de putine persoane. Primarul Gheorghe Nichita a profitat de ocazie si a avut un discurs politic, el facand apel la celelalte forte politice pentru crearea unui front comun impotriva actualei guvernari. Probabil domn` primar, ca majoritatea covarsitoare a romanilor, are memoria scurta si uita ca si partidul pe care il slujeste, PSD a guvernat in anul ce-a trecut vreo 9 luni alaturi de PDL. A uitat ca de situatia dezastruoasa a Romaniei se face vinovat si PSD-ul. Un alt "destept", presedintele C.J. Iasi, Constantin Simirad, ne-a asigurat ca Romania, ca si China sau America, nu vor fi niciodata independente." Suntem noi romanii independenti din punct de vedere energetic?'' Asta a intrebat tovarasul Simirad. " Da, am raspuns eu din multime. Romania are excedent de curent electric, iar comunistul asta o face pe prostu`." Mi-am dat seama pentru a nu stiu cata oara ca cei care cica zic ca ne conduc sunt lipsiti de cultul realitatii si vorbesc in necunostinta de cauza. Intotdeauna m-am intrebat ce Doamne iarta-ma cauta astfel de personaje in politica romaneasca? Politicienii prezenti in Piata Independentei erau in numar destul de mic, adunati intr-o bisericuta, semn ca si pe ei i-o fi lovit coana Criza si ca nu mai au bani sa plateasca niste amarati sa le tina companie. Imi aduc aminte ca de 1 Mai, PSD-ul tot a strans niste nenorociti carora le-a oferit cate un plic cu 40 de lei pentru a dansa pinguinul in fata Guvernului Romaniei. Pentru ca daca nu stiati asa procedeaza toate asa-zisele partide din Romania. PSD,PDL,PNL toate dau bani pentru a organiza ceva, iar participantii nu lipsesc cand e vorba de capatuiala. Se da anunt in oras ca nu stiu ce partid organizeaza o manifestare si ca se dau cate 40 de lei si hop apar doritorii de pomana. Pentru bani unele scursuri ale societatii sunt in stare sa-si vanda si mama. Nu conteaza daca banii vin de la PSD, de la PDL ori PNL, pentru unii important e ca vin si pot castiga un ban usor doar prezentandu-se la apel. Oricum, nu trebuie sa mai reamintesc ca cei din Noua Dreapta erau singurii din multime ce afisau drapele tricolore dupa sintagma “Ei cu ei si noi cu noi”. In afara de 4 militari ce delimitau perimetrul actiunilor desfasurate in Piata, doar Noua Dreapta asezata compact, flutura drapelele romanesti. La acest eveniment s-au depus in jur de 10-12 coroane de flori. Printre acestea cele ale PDL, PSD si PNL, dar si ale Cultului Eroilor, SRI si STS. Mi-am zis in gand ca cei din serviciile secrete,(atat de secrete ca nu le vede nimeni, practic ele nu exista, poate doar pe hartie)daca tot n-au de lucru prin Romania este normal sa se preocupe de actiuni comemorative, ca doar pentru asta sunt platiti. De dezmembrarea clanurilor mafiote politico-interlope romanesti, din care sefii lor fac parte, probabil ca se ocupa Papa de la Roma! Dupa zicerea “Cei din urma, vor fi cei dintai”, ultimii care au depus coroana de flori au fost cei din Noua Dreapta, singurii reprezentanti ai societatii civile romanesti. M-am bucurat atunci cand cel ce anunta desfasurarea evenimentului la microfon, a strigat cat la tinut gura, ORGANIZATIA NOUA DREAPTA. Politicieni, imbracati la 4 ace, au stat in pozitie de drepti la auzul acestui anunt. Nu-i rau, mi-am zis. Peste vreo cativa ani atunci cand vom castiga alegerile toti o sa se gudure pe langa noi, sa-i bagam in seama. Dar pana atunci trebuie multa rabdare. Sunt convins ca va veni si ziua judecatii pentru toti tradatorii de Neam si Tara, iar politicienii actuali nu vor scapa. Am vreo cativa camarazi de vreo 2 m inaltime si lati de tot atatia metri ce m-au implorat ca atunci cand Noua Dreapta va ajunge sa conduca Romania, sa-i angajez la Departamentul de Ancheta al Averilor Ilicite. Nu ascund faptul ca mai am si vreo cativa prieteni ce participa la Local Kombat care i-ar bate pe politicieni ca pe fasole. Cum spuneam va veni si ziua noastra, ziua romanilor adevarati. Sincer, cand i-am intalnit pe politicienii mafioti ieseni, am vazut negru in fata ochilor si cu greu mi-am stapanit furia. Oricum, participarea Noii Drepte la aceasta actiune a fost benefica pentru peisajul anost al Iasului. Am fost ca o pata de culoare in acest tablou mizer, unde politicieni de doua parale s-au afisat ostentativ alaturi de cadre militare, veterani de razboi si salariati civili ai diferitelor institutii bugetare iesene, adusi cu forta si evident platiti in a mai bifa o actiune de imagine. Daca noi cei din Noua Dreapta am participat la o astfel de manifestare in care celebram cei 133 ani de la castigarea Independentei Romaniei din convingere si pentru ca asa simteam, sunt convins ca salariatii bugetari, constransi sa participe la acest eveniment, exact ca pe timpul comunistilor, erau cu siguranta tristi ca au dat berea, micii, manelele si gratarele pe ziua de 9 Mai, o zi superba din punct de vedere atmosferic, dar foarte incarcata in evenimente istorice. Manifestarea s-a incheiat in marsul fanfarei militare iesene, moment in care toti cei prezenti am aplaudat si am apreciat ca inca mai avem armata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu